שעות פתיחה:

ימים א' - ה' : 08:30 --19:00
יום שישי : 08:30 -- 15:00

סניף מרכז:

03-5324702

סניף צפון:

077-4195800

תרגילים ומתיחות לצוואר

לכולנו מדי פעם כואב הצוואר.. אז מה אפשר לעשות? כדי להקל על הצוואר כדאי לבצע באופן קבוע תרגילים ומתיחות לחיזוק השרירים,...

לפגישת ייעוץ

X

לפגישת ייעוץ:





לכולנו מדי פעם כואב הצוואר.. אז מה אפשר לעשות?
כדי להקל על הצוואר כדאי לבצע באופן קבוע תרגילים ומתיחות לחיזוק השרירים, שבעזרתם נוכל להפיג את הכאב!

תרגילים ומתיחות לצוואר כואב

  1. הטיית ראש לפנים – הטיית הראש באיטיות כלפי עצם החזה ושהייה בתנוחת המתיחה, אפשר לשנות את זווית המתיחה מעט באלכסון לשני הצדדים.

 

  1. סיבוב הצוואר – סיבוב הראש בתנועה קלה ימינה ושהייה בתנוחה זו. לאחר מכן סיבוב הצוואר לצד שמאל.
    התרגיל מתבצע תוך הארכת הצוואר, בסוף המתיחה אפשר להניח את היד על הסנטר ולמתוח את הצוואר עוד מעט לכיוון המתיחה.

 

  1. הטיית הצוואר לצד – הטיית הצוואר לכיוון כתף אחת ואח"כ לכיוון הכתף השנייה, אפשר הוספת היד הנגדית במתיחה.

 

  1. דחיסת הראש לכל הכיוונים – הטיית הראש לאחור והנעתו בעדינות קדימה ואחורה, אפשר להניח את כפות הידיים בעורף ולדחוף את הראש כנגד כפות הידיים ללא תזוזה.

 

  1. הנעת השכמות – הרמת השכמות והורדתן בקצב עולה במשך דקה (תנועת "לא יודע") והנעת השכמות לפנים ולאחור.

 

אצלנו, במרכז לבריאות הגב, אנו מנסים להקנות לכל מטופל הרגלי יציבה נכונים ומודעות לביצוע נכון של תרגילים.                                אנחנו משתדלים להתאים את התרגילים באופן אישי לכל מטופל ולכל בעיה, כדי שתהליך שיקום הגב יורגש ויחזיק לאורך זמן.

 

אם אתם סובלים מכאב כרוני אנו ממליצים לכם להגיע למרפאתנו לטיפול במגוון שיטות לפתרון אמיתי ויסודי של הכאב והבעיה!!

 

 

קרדיט תמונות

<a href='https://www.freepik.com/free-photo/young-woman-stretching-the-neck-in-the-park_1194790.htm'>Designed by Freepik</a>

לקביעת פגישת ייעוץ וקבלת מידע

סניף מרכז:

03-5324702

סניף צפון:

077-4195800

נייד:

0544707700