שעות פתיחה:

ימים א' - ה' : 08:00 -- 15:00
יום שישי : 08:00 -- 15:00

סניף מרכז:

03-5324702

סניף צפון:

077-4195800

תרגילי צוואר

לפגישת ייעוץ

X

לפגישת ייעוץ:






תרגילים לצוואר

1.   הטיית ראש לפנים
הטיית הראש באיטיות כלפי עצם החזה ושהייה בתנוחת המתיחה.
הנחת יד על הראש ומשיכתו בעדינות כלפי מטה. אפשר לשנות את זווית המתיחה מעט באלכסון לשני הצדדים.
resize הטיית ראש קדימה למטה כולל ידים מקוריresize הטיית ראש קדימה למטה מקורייד על הראש הצידה שמאל RESIZE מקורייד על הראש הצידה ימין RESIZE מקורי
2. סיבוב הצוואר
סיבוב הראש בתנועה קלה ימינה ושהייה בתנוחה זו. לאחר מכן סיבוב הצוואר לצד שמאל.
התרגיל מתבצע תוך הארכת הצוואר. בסוף המתיחה אפשר להניח את היד על הסנטר ולמתוח את הצוואר עוד מעט לכיוון המתיחה.
ראש שמאל עם יד RESIZE מקוריראש מוטה שמאלה RESIZE מקוריראש מוטה ימינה RESIZE מקוריראש שמואלה עם ידRESIZE מקורי
3. הטיית הצוואר לצד
הטיית הצוואר לכיוון כתף אחת ואח"כ לכיוון הכתף השנייה. הוספת היד הנגדית במתיחה.
ראש מוטה הצידה ימין RESIZE מקוריראש מוטה הצידה שמאלRESIZE מקוריראש מוטה הצידה ימין עם יד RESIZE מקוריראש מוטה הצידה שמאל עם יד RESIZE מקורי
4. דחיסת הראש לכל הכיוונים
הסעת הראש לאחור והנעתו בקלות לפנים ולאחור. אפשר להניח את כפות הידיים בעורף ולדחוף את הראש כנגד כפות הידיים ללא תזוזה.
ראש מוטה א חורה RESIZEמקוריראש מוטה קדימה RESIZE מקוריידים על הראש עם התנגדות לצוואר RESIZE מקורי
5. הנעת השכמות
הרמת השכמות והורדתן בקצב עולה במשך דקה. הנעת השכמות לפנים ולאחור
הרמת כתפיים למעלה RESIZE מקוריכתפיים למטה RESIZE מקוריכתפיים קדימה RESIZE מקוריכתפיים לאחור RESIZE מקורי
במרכז לבריאות הגב, אנומנסים להקנות לכל מטופל הרגלי יציבה נכונים ומודעות לביצוע נכון של תרגילים. אנו משתדלים להתאים את התרגילים באופן אישי לכל מטופל ולכל בעיה, כדי שתהליך שיקום הגב יורגש לאורך זמן.
באם הנכם סובלים מכאבי גב, צוואר, גפיים או שרירים אתם מוזמנים להגיע אלינו לבדיקת עמוד השדרה, לטיפול ולהדרכה בשיקום הגב.

לקביעת פגישת ייעוץ וקבלת מידע

סניף מרכז:

03-5324702

סניף צפון:

077-4195800

נייד:

054-5361651