סניף מרכז  03-5324702 , סניף צפון  077-4195800 , נייד  054-5361651 צור קשר
  חיפוש באתר  
 

 

הרשמו עכשיו לרשימת התפוצה
וקבלו דיווחים ישירים למייל
 
  
   
שתפו אותנו בפייסבוק!
FacebookTwitter

דף הבית >> שינה בריאה
שינה בריאה

מוצרי שינה
 
עיסויים
 
התעמלות שיקומית
 
 
 
  כירופרקטיקה
   
  כאבי גב
   
  כאבי ראש
   

שינה בריאה

שינה מבריאה

שינה נכונה, או "שינה מבריאה",  מאפשרת לעמוד השדרה ולשאר מפרקי הגוף לנוח בצורה נכונה.  המנוחה חיונית מאוד, שכן במשך היום נוצרים עומסים ומתחים על החוליות והשרירים, ובתנוחות שינה נכונות העומס יורד באופן משמעותי.
בתנוחות שינה לקויות מתהווה נזק לעמוד השדרה ולמפרקי הגוף, המתבטא בתחושת נוקשות וכאבי גב וצוואר.

כדי לישון בצורה נכונה חשוב להשתמש בעזרי שינה מיוחדים הכוללים מזרון טוב וכריות לצוואר,לגוף ולברכיים. התנוחות המומלצות הן שינה על הגב ועל הצד.

שינה על הגב
תנוחת השכיבה על הגב היא התנוחה המומלצת ביותר לעמוד השדרה המתני, שכן בשכיבה על הצד גדל הלחץ פי 3 בהשוואה לשכיבה על הגב. למרות זאת לא מומלץ לישון כל הלילה בתנוחה קבועה ועדיף להתהפך גם לצדדים.
בשינה על הגב מומלץ להשתמש בכריות מתחת לצוואר ומתחת לברכיים.
כרית לצוואר- עדיף להשתמש בכרית אורטופדית מ"חומר זוכר", בעלת תכונות ויסקו-אלסטיות . כרית זו מקבלת את צורת הצוואר ותומכת בקער הצוואר הטבעי.
כרית מתחת לברכיים מיועדת להקלת הלחצים על הגב התחתון.

שינה על הצד
בתנוחה זו מומלץ להשתמש בכריות אורטופדית מתחת לצוואר ולאורך הגוף.
הכרית בצוואר אמורה למלא את החלל בין הכתפיים, הצוואר והראש. 

כרית הגוף - "החיבוקית"-  כרית המיועדת לתמוך באגן ובעמוד השדרה כולו, ולהקל על כאבי גב תחתון ועליון.   
יש להניח את הכרית לאורך הגוף, ולחבק אותה בעזרת הידיים והרגליים. 

שינה על הצד ללא "החיבוקית" אינה תומכת בעמוד השידרה באופן מלא וגורמת להתפתלות וללחץ על השרירים, הדיסקים והעצבים. מצב זה עלול להחריף את כאבי הגב.



חיבוקית 


שינה על הבטן
תנוחה זו מזיקה לעמוד השדרה שכן היא מאלצת את הצוואר להתפתל לאחד הצדדים לזמן ממושך וכתוצאה מכך לכאבי צוואר. התנוחה מזיקה גם לגב התחתון, שכן נוצרת בה העמקה או החרפה של השקע המותני.  


טיפ להפסקת השינה על הבטן
לאלו שהתרגלו לישון על הבטן וקשה להם לשנות תנוחה, מומלץ להשתמש ב"בחיבוקית". השינה עם כרית זו יוצרת את אותה תחושת חמימות וביטחון, הקיימת בשינה על הבטן, ובמשך פחות משבוע תוכלו לזנוח את ההרגל הישן והמזיק.
 

האם את/אתה ישנים נכון? 
אנו מאמינים ששינה נכונה היא בסיס להבראת עמוד השדרה ולמניעת נזקים לאורך זמן ומזמינים אתכם למרפאתינו לבדיקת צורת השינה שלכם. 
 נשמח לראותכם

 

 












שינה נכונה על הגב- כרית אורטופדית מתחת לצוואר וכרית מתחת לברכיים. 


שינה לקויה על הצד, ללא חיבוקית. יצירת עיוותים בעמוד השדרה. 


שינה נכונה על הצד עם חיבוקית וכרית אורטופדית 




שינה לקויה על הבטן 
לייבסיטי - בניית אתרים