סניף מרכז  03-5324702 , סניף צפון  077-4195800 , נייד  054-5361651 צור קשר
  חיפוש באתר  
 

 

הרשמו עכשיו לרשימת התפוצה
וקבלו דיווחים ישירים למייל
 
  
   
שתפו אותנו בפייסבוק!
FacebookTwitter

דף הבית >> יציבה נכונה >> תרגילים לגב >> תרגילי צוואר
תרגילי צוואר

מוצרי שינה
 
עיסויים
 
התעמלות שיקומית
 
 
 
  כירופרקטיקה
   
  כאבי גב
   
  כאבי ראש
   

תרגילי צוואר

                                               תרגילים לצוואר

1.   הטיית ראש לפנים
הטיית הראש באיטיות כלפי עצם החזה ושהייה בתנוחת המתיחה.
הנחת יד על הראש ומשיכתו בעדינות כלפי מטה. אפשר לשנות את זווית המתיחה מעט באלכסון לשני הצדדים.

                                   

2.   סיבוב הצוואר
סיבוב הראש בתנועה קלה ימינה ושהייה בתנוחה זו. לאחר מכן סיבוב הצוואר לצד שמאל.
התרגיל מתבצע תוך הארכת הצוואר. בסוף המתיחה אפשר להניח את היד על הסנטר ולמתוח את הצוואר עוד מעט לכיוון המתיחה.

                                      

3.   הטיית הצוואר לצד
הטיית הצוואר לכיוון כתף אחת ואח"כ לכיוון הכתף השנייה. הוספת היד הנגדית במתיחה.

                             

4.   דחיסת הראש לכל הכיוונים
הסעת הראש לאחור והנעתו בקלות לפנים ולאחור. אפשר להניח את כפות הידיים בעורף ולדחוף את הראש כנגד כפות הידיים ללא תזוזה.
                                                
5.   הנעת השכמות
הרמת השכמות והורדתן בקצב עולה במשך דקה. הנעת השכמות לפנים ולאחור.
                         
במרכז לבריאות הגב, אנומנסים להקנות לכל מטופל הרגלי יציבה נכונים ומודעות לביצוע נכון של תרגילים. אנו משתדלים להתאים את התרגילים באופן אישי לכל מטופל ולכל בעיה, כדי שתהליך שיקום הגב יורגש לאורך זמן.
באם הנכם סובלים מכאבי גב, צוואר, גפיים או שרירים אתם מוזמנים להגיע אלינו לבדיקת עמוד השדרה, לטיפול ולהדרכה בשיקום הגב.

 

לייבסיטי - בניית אתרים